Twój koszyk jest pusty

To Twoje pierwsze zakupy? Nie stresuj się. Zaraz wszystko będzie dla Ciebie jasne!

 

Wybierz o czym chciałbyś się więcej dowiedzieć:

Jak kupować?
Dostawa
Sposoby dokonywania płatności
Kupony i kody promocyjne
Reklamacje & zwroty

 

Jak kupować?

Najpierw zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Po lewej stronie znajdziesz wybór kategorii, a w każdej z nich różnokolorowe warianty. W widoku szczegółowym każdego szala znajduje się  dokładny opis, liczba dostępnych sztuk w magazynie, wymiary oraz zdjęcia (wystarczy kliknąć w miniaturę zdjęcia aby obejrzeć zdjęcie w powiększeniu).

Jeśli potrzebujesz większej liczby szali tego samego typu, przekraczającą stan magazynowy, pozostaw adresu email, na który wyślemy informację jak szybko uda nam się go uzupełnić.

Gdy już wybierzesz konkretny model wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. W tym momencie możesz zakończyć zakupy lub kontynuować wybierając kolejne szale.

W każdej chwili możesz sprawdzić szale, które zostały przez Ciebie wybrane. Wystarczy kliknąć w przycisk „Pokaż koszyk”. W widoku koszyka można na bieżąco dokonywać korekty zamówienia.

W celu sfinalizowania transakcji w widoku koszyka należy kliknąć w przycisk „zamówienie”. Jeśli to Twoja kolejna wizyta w naszym sklepie zaloguj się używając maila i hasła, które wybrałeś poprzednio. Jeśli gościsz u nas po raz pierwszy załóż konto.  Aby to zrobić  zostaniesz poproszona/-y o podanie danych niezbędnych do przeprowadzenia transakcji. Potem postępuj zgodnie z poleceniami. Jeśli napotkasz jakikolwiek problem skontaktuj się z nami (dane w zakładce Kontakt).

(kliknij aby powrócić do góry)

 

Dostawa

Do wyboru są 3 metody dostawy:

Przesyłka kurierska realizowana przez firmę kurierską. Czas realizacji na terenie Polski to zazwyczaj 2 dni robocze.
Przesyłka polecona realizowana przez firmę pocztową. Czas realizacji - około 4 dni roboczych.
Przesyłka polecona priorytetowa realizowana przez firmę pocztową. Czas realizacji - około 3 dni roboczych.

 

W przypadku zamówienia co najmniej 3 szali przesyłka kurierem jest GRATIS.

Na terenie Warszawy możliwy jest także odbiór osobisty - tylko po wcześniejszym umówieniu mailowym lub telefonicznym.

(kliknij aby powrócić do góry)

 

Sposoby dokonywania płatności

Wybrane przez Ciebie szale zostaną wysłane po dokonaniu płatności. Płatności można dokonać przy pomocy zwykłego przelewu oraz za pomocą szybkiego systemu transakcyjnego Transferuj.pl.

Transferuj.pl jest metodą rekomendowaną ze względu na to, że wpłata jest zaksięgowana na naszym koncie w ciągu zaledwie kilku minut. Dzięki temu, można uniknąć zwłoki związanej z tym, że często księgowanie zwykłych przelewów trwa ponad dobę lub nawet dłużej dla przelewów wykonywanych w weekend. Ta metoda gwarantuje maksymalną liczbę kanałów płatności - zarówno przelewy bankowe jak i karty kredytowe oraz pełne bezpieczeństwo.

Po potwierdzeniu zamówienia i kliknięciu w przycisk „Zapłać przez Transferuj.pl”, następuje przekierowanie na strony Transferuj.pl. Teraz należy wybrać kanał z którego chcemy przelać pieniądze. Po kliknięciu w przycisk „Dalej” uzyskajasz szczegóły na temat sfinalizowania transakcji. 

(kliknij aby powrócić do góry)

 

Kupony i kody promocyjne

Jeśli dysponujesz kuponem promocyjnym wówczas możesz skorzystać z dodatkowego rabatu na zakupy w orienti.pl. Wystarczy przy finalizacji zamówienia, w widoku Koszyka wpisać dokładną treść kodu i kliknąć "Dodaj". Rabat będzie automatycznie doliczony do wartości zamawianych szali.

(kliknij aby powrócić do góry)

 

Reklamacje

Jeśli zauważysz, że produkt który otrzymałaś/-eś nie jest zgodny z zamówieniem, masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki.

Złożenie reklamacji polega na odesłaniu do nas reklamowanego produktu, wraz z opisem przyczyn reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo 10-dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci koszty poniesione przy zakupie oraz koszt odesłania do nas szala w wysokości kosztu przesyłki ekonomicznej Poczty Polskiej. Zwrot realizujemy w terminie 10 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść, istnieje również możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny.

Zwroty

recovery hard drive to determine whether hidden patterns exist within that recovery hard drive that might be an early indication of an important change. 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: #666666; font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif; line-height: 18px; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;">Masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru. Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub jego części.

W przypadku chęci skorzystania z tego prawa, towar musi zostać wysłany na nasz adres w terminie 14 dni od zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz "Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy" do pobrania "tutaj". 

Zwracany w tym trybie towar, zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.

 

Nasz adres:

Orienti Anna Markowska

Al. Waszyngtona 112/112/61

04-074 Warszawa

 

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. 

(kliknij aby powrócić do góry)